Oporrak hartu behar ditugula eta zeinek esango horrela izango zirela! Deskantsatzeko orain hamabost egun ditugu!!
Hurrengo helbide honetan arlo ezberdinetako link-ak aurki ditzakezue, orain arte ikasitakoa praktikatzen jarraitzeko:
Animo!!
NI ERE ETXEAN!!
Besarkada handi bat, disfrutatu familian eta apirilaren 20an berriro elkar ikusiko dugu!!
Llegan las vacaciones y quién diría que esto iba a ser así!!
A partir de ahora tenemos quince días para descansar!!
Os envío la siguiente dirección electrónica en la cual tendréis la posibilidad de encontrar diferentes links para que vuestr@s hij@s puedan seguir practicando:
¡Ánimo!
¡ME QUEDO EN CASA!
Un abrazo, celebrarlo en familia
y el 20 de abril volveremos de nuevo!!
Animo eta besarkada handi bat
Elgoibarko Herri Eskolatik!
2020ko apirilaren 3a, ostirala.
"Meet" konexioa (matematikako zalantzak atrgitzeko batez ere) talde txikietan izango da, hurrengo ordutegia jarraituz (begiartu gmailean).
Matematika: lan koadernotik hurrengo orrialdea burutu.
Hangouts konexioaren bitartez zalantzak argitzeko taldetxoen ordutegia goian duzue.
-Bidali: argazki bat etara eta gmailez.
-Epea: gaurko (apirilaren 3a, ostirala)
-Oharra: Badaezpada, 3. hiruhilekoko lan koadernoko orrialdeak zuekin gmailez konpartitu dut. Baina lehenengo bukatu 2. hiruhileko orrialdeetako ariketak.
Irakurketa: 3. hiruhilekoa hasi garenez, bai euskaraz bai gazteleraz liburu bana irakurri behar duzue, eta bukaeran liburuaren fitxa bete
-Epea: maiatzaren 29a, ostirala.
Ingurunea ( Gizarte zientzia):
-Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Irakurri testua hurrengo testuetariko bat eta galderak erantzun, atzo egin zenutena ere agertzen da, beraz beste testua burutu:
-Epea: gaurko (apirilaren 3a, ostirala).
Lan pertsonala, gai librearekin.
-Bidali: gmailez -> aurkezpen formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Proiektua; " Magnet "en proiektuarekin jarraituko dugu.
Jadanik banatu genituen betebeharrak eta antolatu genituen taldeak ( gmailez zehazten dizuet guztia), beraz joan egiten.
-Epea: gaurko ( apirilaren 3a, ostirala).
-------------------------
Hola a todos:
Hoy vamos a realizar una conexiones (para explicar matemáticas) vía Meet en grupos pequeños.
Este será el horario a seguir por los alumnos (se especifica en el gmail).
-Matemática: realizar una página del cuaderno.
Para aclarar las dudas que podáis tener, tenéis arriba el horario de conexiones en grupos pequeños.
-Plazo: para hoy ( viernes, 3 de abril ) .
-Conocimiento del medio ( Ciencias sociales ):
-Plazo: para el viernes 3 de abril.
-Plazo: para hoy (viernes, 3 de abril ).
Trabajo personal; tema libre.
Una vez que habéis entregado el trabajo personal de la semana anterior, os animo a realizar otro. Acordaros que el tema es libre.
-Plazo: para el viernes, 3 de abril.
El proyecto sobre " Magnet ".
Por medio del gmail estáis informados de las áreas a trabajar y la organización por grupos/parejas a seguir a la hora de llevar a cabo este proyecto.
-Plazo: para hoy (viernes, 3 de abril).
2020ko apirilaren 2a, osteguna.
Aupa guztioi:
Meet konexioa (matematikako zalantzak atrgitzeko batez ere) talde txikietan izango da, hurrengo ordutegia jarraituz:
Gaurko Meet konexioa ordu bete atzeratzen da!
Matematika: lan koadernotik hurrengo orrialdea burutu.
Hangouts konexioaren bitartez zalantzak argitzeko taldetxoen ordutegia goian duzue.
-Bidali: argazki bat etara eta gmailez.
-Epea: gaurko (apirilaren 1a, asteazkena)
-Oharra: Badaezpada, 3. hiruhilekoko lan koadernoko orrialdeak zuekin gmailez konpartitu dut. Baina lehenengo bukatu 2. hiruhileko orrialdeetako ariketak.
Irakurketa: 3. hiruhilekoa hasi garenez, bai euskaraz bai gazteleraz liburu bana irakurri behar duzue, eta bukaeran liburuaren fitxa bete
-Epea: maiatzaren 29a, ostirala.
Ingurunea ( Gizarte zientzia):
-Epea: apirilaren 3a, ostirala.
-Epea: gaurko (apirilaren 2aosteguna).
Lan pertsonala, gai librearekin.
-Bidali: gmailez -> aurkezpen formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Proiektua; " Magnet "en proiektuarekin jarraituko dugu.
Jadanik banatu genituen betebeharrak eta antolatu genituen taldeak ( gmailez zehazten dizuet guztia), beraz joan egiten.
-Epea: gaurko ( apirilaren 2a, osteguna).
-------------------------
Hola a todos:
Hoy vamos a realizar una conexiones (para explicar matemáticas) vía Meet en grupos pequeños.
Este será el horario a seguir por los alumnos:
La conexión de hoy se retrasa 1 hora, así quedaría para hoy!
-Matemática: realizar una página del cuaderno.
Para aclarar las dudas que podáis tener, tenéis arriba el horario de conexiones en grupos pequeños.
-Plazo: para hoy ( jueves, 2 de abril ) .
-Conocimiento del medio ( Ciencias sociales ):
-Plazo: para el viernes 3 de abril.
-Plazo: para hoy (jueves, 2 de abril ).
Trabajo personal; tema libre.
Una vez que habéis entregado el trabajo personal de la semana anterior, os animo a realizar otro. Acordaros que el tema es libre.
-Plazo: para el viernes, 3 de abril.
El proyecto sobre " Magnet ".
Por medio del gmail estáis informados de las áreas a trabajar y la organización por grupos/parejas a seguir a la hora de llevar a cabo este proyecto.
-Plazo: para hoy (jueves, 2 de abril).
2020ko apirilaren 1a, asteazkena.
Hangouts konexioa (matematikako zalantzak atrgitzeko batez ere) talde txikietan izango da, hurrengo ordutegia jarraituz (begiratu gmailean).
Matematika: lan koadernotik hurrengo orrialdea burutu.
Hangouts konexioaren bitartez zalantzak argitzeko taldetxoen ordutegia goian duzue.
-Bidali: argazki bat etara eta gmailez.
-Epea: gaurko (apirilaren 1a, asteazkena)
-Oharra: Badaezpada, 3. hiruhilekoko lan koadernoko orrialdeak zuekin gmailez konpartitu dut. Baina lehenengo bukatu 2. hiruhileko orrialdeetako ariketak.
Irakurketa: 3. hiruhilekoa hasi garenez, bai euskaraz bai gazteleraz liburu bana irakurri behar duzue, eta bukaeran liburuaren fitxa bete
-Epea: maiatzaren 29a, ostirala.
Ingurunea ( Gizarte zientzia):
-Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Irakurri testua eta galderak erantzun:
Irakurri aurretik:
1.-Zer dakizu ukimenari buruz?
2.-Zein ukimenaren gorputzeko organoa?
Irakurri ondoren:
1.-Ukimena gorputzeko zein organoetan kokatzen da?
2.-Zein mediku arduratzen dira ukimenarekin erlazionaturiko gaixotasunetaz?
3.-Aipatu itzazu ukimenarekin zerikusia duten gaixotasunak:
4.-Nola zaindu behar dugu larruazala? Aipatu itzazu ukimena zaintzeko zenbait aholku:
5.-Zer da tatuajea?
Ariketa osagarriak:
1.-Ezagutzen al duzu larruazalean gaixotasunen bat duten pertsonak? Zein motatako gaixotasuna dute? Zein erremedio aplikatzen dute?
2.-Ezagutzen al duzu tatuajerik duen pertsonarik? Zein motatako tatuajea du margoturik larruazalean?
-Epea: gaurko (apirilaren 1a, asteazkena).
Lan pertsonala, gai librearekin.
-Bidali: gmailez -> aurkezpen formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Proiektua; " Magnet "en proiektuarekin jarraituko dugu.
Jadanik banatu genituen betebeharrak eta antolatu genituen taldeak ( gmailez zehazten dizuet guztia), beraz joan egiten.
-Epea: gaurko ( apirilaren 1a, asteazkena).
-------------------------
-Matemática: realizar una página del cuaderno.
Para aclarar las dudas que podáis tener, tenéis arriba el horario de conexiones en grupos pequeños.
-Plazo: para hoy ( miércoles, 1 de abril ) .
-Conocimiento del medio ( Ciencias sociales ):
-Plazo: para el viernes 3 de abril.
-Plazo: para hoy ( miércoles, 1 de abril ).
Trabajo personal; tema libre.
Una vez que habéis entregado el trabajo personal de la semana anterior, os animo a realizar otro. Acordaros que el tema es libre.
-Plazo: para el viernes, 3 de abril.
El proyecto sobre " Magnet ".
Por medio del gmail estáis informados de las áreas a trabajar y la organización por grupos/parejas a seguir a la hora de llevar a cabo este proyecto.
-Plazo: para hoy (miércoles, 1 de abril).
2020ko martxoaren 31a, asteartea.
Aupa guztioi:
Gaurko etxeko lanak / informazio gehiago blogean: LH-6Bko sarreran.
Hangouts konexioa (matematikako zalantzak atrgitzeko batez ere) talde txikietan izango da, gmailean zehaztu dizuedan bezala.
Begiratu ondo, konexio ordu batzuetan aldaketak daude eta!
Matematika: lan koadernotik hurrengo orrialdea burutu.
Hangouts konexioaren bitartez zalantzak argitzeko taldetxoen ordutegia goian duzue.
-Bidali: argazki bat etara eta gmailez.
-Epea: gaurko (martxoaren 31a, asteleartea).
-Oharra: Badaezpada, 3. hiruhilekoko lan koadernoko orrialdeak zuekin gmailez konpartitu dut. Baina lehenengo bukatu 2. hiruhileko orrialdeetako ariketak.
Irakurketa: 3. hiruhilekoa hasi garenez, bai euskaraz bai gazteleraz liburu bana irakurri behar duzue, eta bukaeran liburuaren fitxa bete
-Epea: maiatzaren 29a, ostirala.
Ingurunea ( Gizarte zientzia):
-Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Atzo behean agertzen diren bi testuak bidali nizkizuen; aukeratu bi testu hauetatik bat, irakurri eta galderak erantzun. Gero nirekin konpartitu.
-Epea: gaurko (martxoaren 31a, asteartea).
Lan pertsonala, gai librearekin.
-Bidali: gmailez -> aurkezpen formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Proiektua; " Magnet "en proiektuarekin jarraituko dugu.
Jadanik banatu genituen betebeharrak eta antolatu genituen taldeak ( gmailez zehazten dizuet guztia), beraz joan egiten.
-Epea: gaurko (martxoaren 31a, asteartea).
-------------------------
Hola a todos:
Hoy vamos a realizar una
conexiones (para explicar matemáticas)
vía Hangouts en grupos pequeños. Los horarios de conexión tenéis especificados vía gmail.
¡Fijaros bien, puesto que hay algunos cambios de hora en algunas conexiones!
-Matemática: realizar una página del cuaderno.
Para aclarar las dudas que podáis tener, tenéis arriba el horario de conexiones en grupos pequeños.
-Plazo: para hoy (martes 31 de marzo).
-Conocimiento del medio ( Ciencias sociales ):
-Plazo: para el viernes 3 de abril.
-Plazo: para hoy (martes 31 de marzo).
Trabajo personal; tema libre.
Una vez que habéis entregado el trabajo personal de la semana anterior, os animo a realizar otro. Acordaros que el tema es libre.
-Plazo: para el viernes, 3 de abril.
El proyecto sobre " Magnet ".
Por medio del gmail estáis informados de las áreas a trabajar y la organización por grupos/parejas a seguir a la hora de llevar a cabo este proyecto.
-Plazo: para hoy (martes, 31 de marzo).
2020ko martxoaren 30a, astelehena.
Aupa guztioi:
Hangouts konexioa (matematikako zalantzak atrgitzeko batez ere) talde txikietan izango da, gmailean zehaztu dizuedan bezala.
Matematika: lan koadernotik hurrengo orrialdea burutu.
Hangouts konexioaren bitartez zalantzak argitzeko taldetxoen ordutegia goian duzue.
-Bidali: argazki bat etara eta gmailez.
-Epea: gaurko (martxoaren 30a, astelehena).
-Oharra: Badaezpada, 3. hiruhilekoko lan koadernoko orrialdeak zuekin gmailez konpartitu dut. Baina lehenengo bukatu 2. hiruhileko orrialdeetako ariketak.
Irakurketa: 3. hiruhilekoa hasi garenez, bai euskaraz bai gazteleraz liburu bana irakurri behar duzue, eta bukaeran liburuaren fitxa bete
-Epea: maiatzaren 29a, ostirala.
Ingurunea ( Gizarte zientzia):
-Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Aukeratu bi testu hauetatik bat, irakurri eta galderak erantzun. Biharko bigarren testua burutu.
-Epea: gaurko (martxoaren 30a, astelehena).
Lan pertsonala, gai librearekin.
-Bidali: gmailez -> aurkezpen formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Proiektua; " Magnet "en proiektuarekin jarraituko dugu.
Jadanik banatu genituen betebeharrak eta antolatu genituen taldeak ( gmailez zehazten dizuet guztia), beraz joan egiten.
-Epea: gaurko (martxoaren 30a, astelehena).
-------------------------
Hola a todos:
Hoy vamos a realizar una conexiones (para explicar matemáticas) vía Hangouts en grupos pequeños. Los horarios de conexión tenéis especificados vía gmail.
-Matemática: realizar una página del cuaderno.
Para aclarar las dudas que podáis tener, tenéis arriba el horario de conexiones en grupos pequeños.
-Plazo: para hoy (lunes 30 de marzo).
-Conocimiento del medio ( Ciencias sociales ):
-Plazo: para el viernes 3 de abril.
Como tenemos especificado, la lectura y posterior respuesta de la preguntas de comprensión, se limitará a una sola por día. Elegir vosotros una de las dos, y mañana leer y responder el segundo texto.
En euskara: " Tataujea "
En castellano: " La pirámides de Egipto ".
-Plazo: para hoy (lunes 30 de marzo).
Trabajo personal; tema libre.
Una vez que habéis entregado el trabajo personal de la semana anterior, os animo a realizar otro. Acordaros que el tema es libre.
-Plazo: para el viernes, 3 de abril.
El proyecto sobre " Magnet ".
Por medio del gmail estáis informados de las áreas a trabajar y la organización por grupos/parejas a seguir a la hora de llevar a cabo este proyecto.
-Plazo: para hoy (lunes, 30 de marzo).
2020ko martxoaren 27a, ostirala.
Aupa guztioi:
Hangouts konexioa (matematikako zalantzak atrgitzeko batez ere) talde txikietan izango da, hurrengo ordutegia jarraituz (10:00-12:30): bidali dizuedan gmailean zehaztuago ageri da.
Matematika: lan koadernotik hurrengo orrialdea burutu.
Hangouts konexioaren bitartez zalantzak argitzeko taldetxoen ordutegia goian duzue.
-Bidali: argazki bat etara eta gmailez.
-Epea: gaurko (martxoaren 27a, ostirala).
-Oharra: Badaezpada, 3. hiruhilekoko lan koadernoko orrialdeak zuekin gmailez konpartitu dut. Baina lehenengo bukatu 2. hiruhileko orrialdeetako ariketak.
Irakurketa: 3. hiruhilekoa hasi garenez, bai euskaraz bai gazteleraz liburu bana irakurri behar duzue, eta bukaeran liburuaren fitxa bete
-Epea: maiatzaren 29a, ostirala.
Ingurunea ( Gizarte zientzia):
-Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Testua irakurri. Textuen lanketan, eguneko bat burutuko duzue. Atzo biak egin zenutenek gaur libre duzue.
Bada ezpada bi testuak gogorarazten dizkizuet:
-Epea: gaurko (martxoaren 27a, ostirala).
Lan pertsonala, gai librearekin.
-Bidali: gmailez -> aurkezpen formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: martxoaren 27a, ostirala.
Proiektua; " Magnet "en proiektuarekin jarraituko dugu.
Jadanik banatu genituen betebeharrak eta antolatu genituen taldeak ( gmailez zehazten dizuet guztia), beraz joan egiten.
-Epea: hurrengo astelehenerako (martxoaren 30a).
-------------------------
Hola a todos:
Hoy vamos a realizar una conexiones (para explicar matemáticas) vía Hangouts en grupos pequeños.
El horario a seguir por los alumnos (de 10:00 a 12:30) está especificado en el gmail que os he enviado.
-Matemática: realizar una página del cuaderno.
Para aclarar las dudas tenéis la conexión vía Hangouts arriba mencionada.
-Plazo: para hoy (miércoles 27 de marzo).
Para aclarar las dudas que podáis tener, tenéis arriba el horario de conexiones en grupos pequeños.
-Plazo: para hoy (miércoles 27 de marzo).
-Conocimiento del medio ( Ciencias sociales ):
-Plazo: para el viernes 3 de abril.
-Leer un texto y responder a las preguntas. Como quedamos ayer, la lectura y posterior respuesta de la preguntas de comprensión, se limitará a una sola por día. Elegir vosotros una de las dos.
Si ayer hicisteis los dos textos, hoy tenéis libre.
-Plazo: para hoy (viernes 27 de marzo).
Trabajo personal; tema libre.
Una vez que habéis entregado el trabajo personal de la semana anterior, os animo a realizar otro. Acordaros que el tema es libre.
-Plazo: para hoy (viernes 27 de marzo).
El proyecto sobre " Magnet ".
Por medio del gmail estáis informados de las áreas a trabajar y la organización por grupos/parejas a seguir a la hora de llevar a cabo este proyecto.
-Plazo: para el lunes que viene (30 de marzo).
Ondo izan eta animo!
2020ko martxoaren 26a, osteguna.
Aupa guztioi:
Hangouts konexioa: gaur goizeko 11:00etan (ikasleentzat).
Adi egon; 10:50etan bidaliko dizuet konektatzeko gonbidapena.
Probak egiten ari garenez pazientzia izan. Denok aplikazio hau erabiltzen ikasi arte denboratxo bat beharko degu.
Matematika: lan koadernotik hurrengo orrialdea burutu.
-Bidali: argazki bat etara eta gmailez.
-Epea: gaurko (martxoaren 26a, osteguna).
-Oharra: Badaezpada, 3. hiruhilekoko lan koadernoko orrialdeak zuekin gmailez konpartitu dut. Baina lehenengo bukatu 2. hiruhileko orrialdeetako ariketak.
Irakurketa: 3. hiruhilekoa hasi garenez, bai euskaraz bai gazteleraz liburu bana irakurri behar duzue, eta bukaeran liburuaren fitxa bete
- Epea: maiatzaren 29a, ostirala.
Ingurunea ( Gizarte zientzia):
Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Testua irakurri -> " Dastamena " eta hurrengo ariketak burutu:
-Galderak erantzun:
-Bidali: gmailez -> dokumentu formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: gaurko (martxoaren 26a, ostegunana).
Gaztelera: irakurri behean agertzen den textua: " Marco Polo " eta erantzun galderak.
-Epea: gaurko (martxoaren 26a, osteguna).
Lan pertsonala, gai librearekin.
-Bidali: gmailez -> aurkezpen formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: martxoaren 27a, ostirala.
Proiektua; " Magnet "en proiektuarekin jarraituko dugu.
Jadanik banatu genituen betebeharrak eta antolatu genituen taldeak ( gmailez zehazten dizuet guztia), beraz joan egiten.
-Epea: hurrengo astelehenerako (martxoaren 30a).
-------------------------
Hola a todos:
Hoy vamos a realizar una conexión vía Hangouts: a las 11:00 de la mañas (parta los alumnos).
Estad atentos; os enviaré la invitación para que os podáis conectar a las 10:50.
Estamos en período de prueba, por lo tanto tener un poco de paciencia.
-Matemática: realizar una página del cuaderno.
-Plazo: para hoy (jueves 26 de marzo).
-Conocimiento del medio ( Ciencias sociales ):
Epea: para el viernes 3 de abril.
-Leer el siguiente texto y contesta a las preguntas -> " Marco Polo ".
-Plazo: para hoy (jueves 26 de marzo).
Trabajo personal; tema libre.
Una vez que habéis entregado el trabajo personal de la semana anterior, os animo a realizar otro. Acordaros que el tema es libre.
-Plazo: para hoy (jueves 26 de marzo).
El proyecto sobre " Magnet ".
Por medio del gmail estáis informados de las áreas a trabajar y la organización por grupos/parejas a seguir a la hora de llevar a cabo este proyecto.
-Plazo: para el lunes que viene (30 de marzo).
2020ko martxoaren 25a, asteazkena.
Aupa guztioi:
Gaurko etxeko lanak:
Matematika: lan koadernotik hurrengo orrialdea burutu.
-Bidali: argazki bat etara eta gmailez.
-Epea: gaurko (martxoaren 25a, asteazkena).
-Oharra: Badaezpada, 3. hiruhilekoko lan koadernoko orrialdeak zuekin gmailez konpartitu dut. Baina lehenengo bukatu 2. hiruhileko orrialdeetako ariketak.
Irakurketa: 3. hiruhilekoa hasi garenez, bai euskaraz bai gazteleraz liburu bana irakurri behar duzue, eta bukaeran liburuaren fitxa bete
- Epea: maiatzaren 29a, ostirala.
Ingurunea ( Gizarte zientzia):
Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Testua irakurri -> " Ikusmena " eta hurrengo ariketak burutu:
-8 lerrotako laburpena.
-Galderak erantzun:
-Bidali: gmailez -> dokumentu formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: gaurko (martxoaren 25a, asteazkena).
-Epea: gaurko (martxoaren 25a, asteazkena).
Lan pertsonala, gai librearekin.
-Bidali: gmailez -> aurkezpen formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: martxoaren 27a, ostirala.
Proiektua; " Magnet "en proiektuarekin jarraituko dugu.
Jadanik banatu genituen betebeharrak eta antolatu genituen taldeak ( gmailez zehazten dizuet guztia), beraz joan egiten.
-Epea: hurrengo astelehenerako (martxoaren 30a).
-------------------------
Hola a todos:
Deberes:
-Matemática: realizar una página del cuaderno.
-Plazo: para hoy (miércoles 25 de marzo).
-Conocimiento del medio ( Ciencias sociales ):
Epea: para el viernes 3 de abril.
-Leer el siguiente texto y contesta a las preguntas ->
-Plazo: para hoy (miércoles 25 de marzo).
Trabajo personal; tema libre.
Una vez que habéis entregado el trabajo personal de la semana anterior, os animo a realizar otro. Acordaros que el tema es libre.
-Plazo: para hoy (miércoles 25 de marzo).
El proyecto sobre " Magnet ".
Por medio del gmail estáis informados de las áreas a trabajar y la organización por grupos/parejas a seguir a la hora de llevar a cabo este proyecto.
-Plazo: para el lunes que viene (30 de marzo).
2020ko martxoaren 24a, asteartea.
Aupa guztioi:
Gaurko etxeko lanak:
Matematika: lan koadernotik hurrengo orrialdea burutu.
-Bidali: argazki bat etara eta gmailez.
-Epea: gaurko (martxoaren 24a, asteartea).
-Oharra: Badaezpada, 3. hiruhilekoko lan koadernoko orrialdeak zuekin gmailez konpartitu dut. Baina lehenengo bukatu 2. hiruhileko orrialdeetako ariketak.
Irakurketa: 3. hiruhilekoa hasi garenez, bai euskaraz bai gazteleraz liburu bana irakurri behar duzue, eta bukaeran liburuaren fitxa bete
- Epea: maiatzaren 29a, ostirala.
Ingurunea ( Gizarte zientzia):
Epea: apirilaren 3a, ostirala.
Testua irakurri -> " Usaimena " eta hurrengo ariketak burutu:
-10 lerrotako laburpena.
-Galderak erantzun:
-Bidali: gmailez -> dokumentu formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: gaurko (martxoaren 24a, asteartea).
Gaztelera: irakurri behean agertzen den textua:
-Epea: gaurko (martxoaren 24a, asteartea).
Lan pertsonala, gai librearekin.
-Bidali: gmailez -> aurkezpen formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: martxoaren 27a, ostirala.
Proiektua; " Magnet "en proiektuarekin jarraituko dugu.
Jadanik banatu genituen betebeharrak eta antolatu genituen taldeak ( gmailez zehazten dizuet guztia), beraz joan egiten.
-Epea: hurrengo astelehenerako (martxoaren 30a).
-------------------------
Hola a todos:
Deberes:
-Matemática: realizar una página del cuaderno.
-Plazo: para hoy (martes 24 de marzo).
-Conocimiento del medio ( Ciencias sociales ):
Epea: para el viernes 3 de abril.
-Plazo: para hoy (martes 24 de marzo).
Trabajo personal; tema libre.
Una vez que habéis entregado el trabajo personal de la semana anterior, os animo a realizar otro. Acordaros que el tema es libre.
-Plazo: para el miércoles (miércoles 25 de marzo).
El proyecto sobre " Magnet ".
-Plazo: para el lunes que viene (30 de marzo).
2020ko martxoaren 23a, astelehena.
Aupa guztioi:
Gaurko etxeko lanak:
Matematika: lan koadernotik hurrengo orrialdea burutu.
-Bidali: argazki bat etara eta gmailez.
-Epea: gaurko (martxoaren
23a, astelehena).
-Oharra: Badaezpada, 3. hiruhilekoko lan koadernoko orrialdeak zuekin gmailez konpartitu dut. Baina lehenengo bukatu 2. hiruhileko orrialdeetako ariketak.
Irakurketa: 3. hiruhilekoa hasi garenez, bai euskaraz bai gazteleraz liburu bana irakurri behar duzue, eta bukaeran liburuaren fitxa bete
- Epea: maiatzaren 29a, ostirala.
Ingurunea ( Gizarte zientzia):
Epea: apirilaren 3a, ostirala.
-10 lerrotako laburpena.
-5 lerrotako iritzia eman.
-Bidali: gmailez -> dokumentu formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: gaurko (martxoaren 23a, astelehena).
Gaztelerazko testua eta galderak erantzun:
-Epea: gaurko (martxoaren 23a, astelehena).
Lan pertsonala, gai librearekin.
-Bidali: gmailez -> aurkezpen formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: martxoaren 27a, ostirala.
Proiektua; " Giza gorputza "ren proiektua aurkezteko epea gaur bukatzen da (martxoaren23a, astelehena).
Orain " Magnet "en proiektuarekin jarraituko dugu.
Jadanik banatu genituen betebeharrak eta antolatu genituen taldeak ( gmailez zehazten dizuet guztia), beraz joan egiten.
-Epea: hurrengo astelehenerako (martxoaren 30a).
-------------------------
Hola a todos:
Deberes:
-Matemática: realizar una página del cuaderno.
-Plazo: para hoy (miércoles 23 de marzo).
-Lectura de un libro, tanto en euskera como en castellano, y realizar la ficha del mismo.
Plazo: viernes, 29 de mayo.
-Conocimiento del medio ( Ciencias sociales ):
Epea: para el viernes 3 de abril.
Trabajo personal; tema libre.
Una vez que habéis entregado el trabajo personal de la semana anterior, os animo a realizar otro. Acordaros que el tema es libre.
-Plazo: para el miércoles (miércoles 25 de marzo).
El proyecto sobre " El cuerpo humano ", lo habéis terminado.
Ahora tenéis que continuar con el de " Magnet ".
-Plazo: para el lunes que viene (30 de marzo).
Ondo izan eta pazientzia, ANIMO!
2020ko martxoaren 18a, asteazkena.
Aupa guztioi:
Gaurko etxeko lanak:
Matematika: lan koadernotik hurrengo orrialdea burutu.
-Bidali: argazki bat etara eta gmailez.
-Epea: gaurko (martxoaren 18a, asteazkena).
-Oharra: Badaezpada, 3. hiruhilekoko lan koadernoko orrialdeak zuekin gmailez konpartitu dut. Baina lehenengo bukatu 2. hiruhileko orrialdeetako ariketak.
Testua irakurri ->
Hurrengo ariketak burutu:
-10 lerrotako laburpena.
-Galderak erantzun:
IRAKURRI AURRETIK:
1.- Zertaz arituko da ondorengo testua?
2.- Ikusi al duzu inoiz honelako hegaztirik?
IRAKURRI ONDOREN:
1. Nola da hegazti honen latinezko izena?
2. Hegazti hau neguan nondik dator Iberiar Penintsulara?
3. Zergatik uste duzu bidaia hau egiten duela?
4. Noiz abesten du emeak? Zergatik abesten du?
5. Arrak abesten duenean, zertarako egiten du
6. Zer jaten dute txantxangorriek?
7. Ordubetean zenbat jan dezakete?
8. Beste hegazti batek arriskuan ipini du txantxangorria. Zeinek? Nola?
-5 lerrotako iritzia eman.
-Bidali: gmailez -> dokumentu formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: gaurko (martxoaren 18a, asteazkena).
Lan pertsonala, gai librearekin.
-Bidali: gmailez -> aurkezpen formatoan, gmailez -> aurkezpen formatoan.
-Epea: gaurko (martxoaren 18a, asteazkena).
Proiektuarekin jarraitu; " Giza gorputza "., binaka.
-Epea: hurrengo astelehenerako (martxoaren 23a).
-------------------------
Hola a todos:
Deberes:
Matemática: realizar una página del coaderno.
-Plazo: para hoy (miércoles 18 de marzo).
Leer el siguiente texto ->
-Responder a las siguientes preguntas:
1.- ¿ Dónde está situado el río Amazonas ?
2.- ¿ Cuántos kilometros de lardo es el río Amazonas ?
3.- ¿ Qué tipo de animales se encuentra en el río Amazonas ?
4.- Comenta lo que sabes sobre el río Amazonas:
-Plazo: para hoy (miércoles 18 de marzo).
Trabajo personal; tema libre.
-Plazo: para hoy (miércoles 18 de marzo).
Realizar el proyecto sobre " El cuerpo humano ", por parejas.
-Plazo: para el lunes que viene (23 de marzo).